28. heinäkuuta 2016

Rakastaa, ei rakasta

Yksi asia, mitä en Tinderissä ymmärrä on se, että miksi miehet laittavat sinne kuvia, joissa he ovat jonkun toisen naisen kanssa? Tai monen naisen kanssa? En ikinä pistäisi sellaisille miehille sydäntä. Kuin korkeintaan vahingossa siis. Tulee sellaisista kuvista vain olo, että mies etsii Tinderistä naista hänen omaan postimerkkikokoelmaansa aina seuraavan postimerkkinaisen viereen.
Tai sitten Tinderistä löytyy niitäkin miehiä, jotka etsivät kihlasormus kädessä naista itselleen. Pahimmassa tapauksessa jopa jonkun parin hääkuva on miehen mukana päätynyt Tinderiin.
Olen itse aika huono luottamaan miehiin myönnettäkööt se. Välillä tuntuu siltä, että tässä maailmassa ei luotettavia miehiä olekaan. Toisinaan herään sellaiseen kauhuajatukseen, että entä jos en löydä ikinä miestä joka ei petä tai jätä? Miehiä on paljon, mutta mistä ihmeestä löytää sellaisen joka on pysyvää lajiketta? Sellaista lajiketta, joka ei heti kyllästyttyään pomppaa seuraavan kukan luo. Miehet on kuin mehiläisiä, pomppivat vain kukasta toiseen. Kun he ovat imeneet mehut edellisestä kukasta, he siirtyvät imemään mehut seuraavasta kukasta. Ja mitä jäljelle jää? - No mehuttomia, kuivia ja katkeroituneita kukanreppanoita.
Toisaalta en haluaisi ajatella noin kyynisesti. Ehkä tämä on vain näitä juuri kahden vuoden avoliiton purkaneen naisen katkeria kommentteja.
Joka tapauksessa niitä vahinkomätsejä on taas Tinderissä itselleni kertynyt, vaikkakin vähän jo väsähdin siihen pelaamiseen. Tinderissä kun oloni palautuu monesti siihen lapsuuden ajan leikkiin, jossa sanottiin aina vuorotellen rakastaa, ei rakasta, kun irrotettiin lehtiä yksi kerrallaan auringonkukista. Ja muutamia uusia iskureplojakin on kertynyt, niiden perinteisten "Moi" ja "Mitä kuuluu" lisäksi. Alla hieman pohdintaa taas miestenajatustenjuoksusta (tai siitä miten niiden ajatukset välillä juoksemisen sijaan hidastuvat kävelyvauhtiin) siellä Tinderlaaksossa päin:


1. GIPHY-tiedostojen lähettäminen Tinderissä - Miksi oi miksi? Ne kaikki kuvat ovat huonolla huumorilla maustettuja ja siihen, että laitat yhden kämäsen kuvan ei paljoa vaadita. Yrittäkää ees!

2. Mites paikkakunnan x kaunokainen on tänne paikkakunnalle x eksynyt? - Tämä iskurepla oli ihan jees, ehkä vähän liikaa vaan toisti itseään.

3. Hi! Can you speak English? Or French? - Tuleeko meillä kielimuuri heti vastaan? Koska en usko hetkeäkään, että sun enkkus ois yhtä hyvä ku mun ;)

4. Moro Iina! Missä hiihdät menemään? - Mä en omista suksii, en pidä hiihdosta ja kaiken lisäksi hiihto ei kuulu mun kesään.

5. Montako Pokemonia oot löytäny? - ...

6. Lähekkö mun kaa etsiin Pokemoneja? - Hmm viime aikoina näitä Pokemon viestejä on tullut ehkä VÄHÄN liikaakin, vaikka aluksi siis pidin niistä...

7. Moikka :) Haluuks jonku paskan iskureplan vai ihan normisettii? - Tää oli musta ihana! :D

Olisipa se vain niin helppoa, että jostain tupsahtaisi mies, joka sanoisi tässä minä olen ja tässä minä pysyn ja loppuelämä voidaan olla yhdessä enkä minä petä enkä jätä. Ja minä lupaisin saman. Ja ennen kaikkea ne lupaukset pysyis, koska ei sanat vaan teot.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti