15. lokakuuta 2016

Kuinka olla ikisinkku?



Tänään mä vietän sinkkuuteni virallista puolivuotispäivää, sillä sain opiskelijakämppäni kuudennen vuokran vastikään maksettua. Pöydälle olen ostanut Fazerin Minimudcake -mutakakun, jonka päälle olen asettanut yhden rakkaudenpunaisen kynttilän. Oikeastaan puolitin kynttilän, koska tämä on vasta puolivuotispäivä ja vuoden päästä poltan kokonaisen.

Jotta elämä kuitenkaan ei olisi pelkkää tylsää arkea, rommintäyteisiä bileitä ja treffailua päätin, että tänään tämän juhlan kunniaksi tekisin kaikkia niitä parhaita asioita, joita sinkkuuteen liittyy eli pesisin vessanpytyn, heittäisin puolet homeisista leivistä roskiin (koska en löydä mistään kaupasta sinkkuleipäpusseja), pesisin hampaani yksin peilin edessä ja laittaisin illalla nukkumaan yksin uninalleni viereen. Päätin myös, että vaihdan sänkyyni tänään lakanat, jotta saisin vähän luksusmaista hotellimaisuutta kämppääni. Ja koska mä rakastan tätä sinkkuelämää niin paljon, etten sanotuksi saa, päätin myös tehdä muistilistan niistä tavoista, joilla tämän sinkun statuksen saan todennäköisesti vastaisuudessa pitääkin.


1. Miss Lemonlady


And all that I can see is just a yellow lemon-tree… (Fool`s Garden)


Kuka voisi vastustaa juuri sitruunaa maistanutta Iinaa? - Niinpä, varmasti kaikki. Siksi mä päätinki, että pistän suupielet jatkossakin alaspäin, koska miehet ovat kohdelleet mua elämäni aikana NIIN huonosti ja kaltoin. Koska kaikki miehet on ihan paskoja enkä halua, että ykskään niistä ikinä lähestyy minua, etten vain tulisi loukatuksi, jätetyksi tai petetyksi pistän huuleni alaspäin. Ja otan sellasen tosi pelottavan ilmeen, pelottavamman ku yhdelläkään irvistävällä ilotytöllä. Ja ajattelen vain edessäni kasvavia sitruunapuita (okei oikeasti koivuja) miesten sijaan.



2. Miss Criteria


The tide is high but I'm holdin' on

I'm gonna be your number one

I'm not the kind-a girl who gives up just like that... (Blondie)


Ethän sä nainen haluu mitään sikaa säkissä tai ketään miestä, joka ei niin todellakaan ois sun arvoinen? Siksi kannattaakin muistaa, että miehen täytyy olla erittäin komea, omistaa jättimäinen avoauto, olla hyväpalkkaisessa lentäjän tai lääkärin työssä, siivota kaikki sunkin sotkut, muistaa jokainen parisuhteenne puolivuotispäivä, yllättää sut vähintäänkin joka viikko jollain hienolla yllätyksellä ja kustantaa sun ravintolaillallinen. Ja lisäksi miehen pitää olla luonteeltaan kärsivällinen, joustava, empaattinen, suorasanainen muttei loukkaava, kestää sun jokapäiväiset valitukset ja olla sun tukena ja turvana 24/7. Ja ulkonäkökriteereistä vielä, että tummat silmät, ei YK (siis yhteenkasvaneet kulmakarvat), ei parransänkeä, täydellinen sixpack, ryhdikäs olemus ja vaatteita niin, että hän voi vaihtaa ne joka päivä ainakin kolmesti, ettet vahingossakaan kyllästyisi.


3. Miss You so don`t deserve me


Päätä ettet lähde yksillekään treffeille tai bileisiin, koska niissä voisit tavata kaikenlaisia typeriä miehiä. Ja jos erehdytkin menemään treffeille jonkun miehen kanssa ota päällesi se tuomitseva, kriittinen ja arvosteleva katse ja etsi hänestä ekana kaikki viat. Ja jos mies erehtyy sanomaan yhdenkin väärän lauseen älä missään nimessä lähde enää uusille treffeille hänen kanssaan, koska love is a losing game.


4. Miss Numberscale


Ikä ei todellakaan ole mikään numero, vaa`an numero kertoo enemmän kuin tuhat miestä (ethän sä mitään lihavaa miestä vaan ikinä haluu) ja pankkilitin isot numerot on vaan plussaa. Juha88:kin oli ihan liian vanha, joten mitä järkeä antaa ees mahiksii?


5. Miss Enhän mä vaan näytä läskiltä täs mekos?


Because you know I'm all about that bass... (Meghan Trainor)


Mä oon niin läski, etten saa ketään miestä. Mun hiukset on niin ohuet, ettei kukaan mies mua koskaan huolisi. Mun naama on niin täynnä finnejä, et kuka musta välittäis? - Mä oon aika varma, että mä oon kuullu joskus kerran ainakin yhden totuuspohjaa sisältävän kliseen: Ulkonäköön ihastutaan, sisimpään rakastutaan. Mutta jos sun sisin on niin heikolla itsetunnolla varustettu, että miehen pitää jo ekasta tapaamisesta alkaen keskittyä, vaan suhun ja sun ongelmiin, niin loppu ei välttis oo Saduillekaan kuin saduista.


6. Miss Paikkatietoinen


Mä en haluu löytä miestä baarista enkä missään nimestä mistään niin pinnallisesta sovelluksesta ku Tinder....

Se vaan, että kuka ns. "normaali" ujohko suomalainen mies uskaltaa lähestyä ketään naista muualla?


7. Miss Ryyppy Rohkasu


Juon, juon minä tyttö juon, minä tykkään olla kännissä...


Otanpa vähän rohkaisuryyppyjä ennen ku meen jutteleen tolle miehelle. Puol tuntia myöhemmin: "Hiihhiihhiiiiiiii, mhun nhimi on Iiiiiihna. Shaaanks mhä sun numheron jäbä? Hihhihiih". Ja mies juoksee pakoon nopeampaa, kuin yksikään gekkolisko.



8. Miss Kotikissa


Sweet home Alabama / Where the skies are so blue (Lynyrd Skynyrd)


En mä kuitenkaan löydä ketään, joten jään kotiin... - Mutta valitettavasti koti ei oo aina siellä, missä sun sydän voisi olla.


9. Miss Yleistäjä


And I`ve hurt myself... (Christina Aquilera)


Iina tapaa uuden jätkän ja möläyttää sille ekana: "En koskaan tapaa ketään mukavaa tai luotettavaa jätkää. Kaikki piehet pettävät naisiaan eikä kehenkään voi luottaa. Kaikki miehet ovat niin pinnallisia ja välinpitämättömiä. Mun exäkin joi, joten kaikki miehet juovat." - Niin Iina, miten meni noin omasta mielestä?


10. Miss Pessimisti


Pessimisti ei pety koskaan -eihän? Sillä nyt Iinalla on ihan järjettömän kipeä selkä taas. Voi vitsit nyt mulla lohkes kynsikin. Mulla on hiukset nyt niin huonosti. Ihan hiton monta esseetäki pitäis kirjottaa. Mun elämä on täyttä sontaa... Ai joko sä lähikki näiltä treffeiltä???!!!

2 kommenttia:

  1. Mä tulin siihen tulokseen että ikisinkuks pääsee, kun selviää itsensä ja sinkkuuden kahden vuoden kriisistä. Siinä vaiheessa on jo ajatukset sillä mallilla että alkaa tosissaan toistaa niitä käytöstapoja, joilla saa sinkkuuden säilymään. Toivotan onnea ja menestystä selvitäksesi sinne asti :D

    VastaaPoista