30. elokuuta 2016

Treffi-ilmoitukseni

Voisinko olla sun elämäsi ensimmäinen ja viimeinen viimeinen rakkaus? Voisitko olla se kivi, joka joskus maassa seisoo jykevänä minun ja sinun nimet toisiensa viereen kirjoitettuna? Voisitko olla se mies joka sanoo mulle kerran tahdon, mutta ei kertakaan jätä tahtomatta. Voisitko olla se joka nukahtaa aina minun viereeni ja herää aamulla vierestäni lakanat rakkaudesta rytyssä kuin rusina? Voisitko olla se mies joka rakastuu minuun kerran, mutta jonka ei tarvi rakastua enää uudelleen? Voisitko olla sanomatta minulle koskaan rakastavasi minua ja ilmoittaa vasta jos asia toiseksi muuttuu? Voisitko saada minut tuntemaan itseni suuremmaksi ja vahvemmaksi kuin olenkaan? Vaikka muuttaa minut leppäkertusta gorillaksi? Voisitko olla minun IKEA-jakkarani kun en ylety maitohyllylle? Voisitko pussata minua aamulla, kun henkeni haisee mädiltä mustikoilta ja hiukseni hapsottavat kuin hanhiemolla? Voisitko olla minulle hellä, vaikka lähdetkin töihin? Voisitko olla minun aamurusko ja illanhämärä? Voisitko olla myös päivänpaiste, vaikka välillä töissä olisitkin? Lähtisitkö kanssani iltaretkelle, olisitko kanssani tekemättä mitään? Olisitko kanssani ensi uutena vuotena ja juhannuksena? Olisitko kanssani arkena? Saisinko nähdä kaverisi? Esittelisitkö minut tutuillesi ylpeänä? Haluaisitko minut muuksikin kuin koristeeksi? Rakastaisitko minua vielä vanhana ja ruttuisena? Jättäisitkö minut ryttäämättä, vaille haavoja sydämen? Rakastaisitko minua silloin kun minusta tuntuu, että en rakkauttasi ansaitse? Rakastaisitko minua, kun olen kipeä? Tai kun en jaksa aamulla meikata? Ethän rakastaisi minua rikki ja antaisithan minulle omaakin aikaa? Ethän jättäisi minua yksin kahdestaan? Olisitko mun miehinen puoli ja antaisitko minun olla nainen? Lämmittäisitkö minua kun patteri on rikki? Polvistuisitko joskus ja lupaisit ikuisesti rakastaa? Olisitko uskomattoman uskollinen aviomies? Haluaisitko pieniä lapsia kanssani, joita rakastaisit yli kaiken?  Istuttaisitko kanssani ruusupensaan talomme takapihalle? Tulisitko luokseni kun aina voisit, silloin kun et jaksakaan? Lähtisitkö kanssani maailmanääriin auringon alle loikoilemaan? Pitäisitkö kädestäni kiinni silloin kun minua pelottaa, uskaltaisit hypätä kanssani johonkin hulluun täysin tuntemattomaan? 

Jos tunnistit tästä viestistä itsesi, tiedät kehen ottaa yhteyttä ;) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti