13. syyskuuta 2016

24 verisurea tapaa munailla treffit

Treffit voi junailla monella tapaa - toki myöskin munailla. Miten sitten varmistaa, että uusi treffikutsu ei tipahda postissa tai kilahda kännykkään?

1. Myöhäsen Matti - "Sori oli vähän kiireinen päivä, et kai joutunu kauaa oottaa?" (Niin itse kiirehdin hikipipossa pyörälläni keskustaan vain ootellakseni Myöhäsen Mattia seuraavat puoli tuntia, joka ei ole edes mukava eikä äskeisen odottamisen arvoinen...)

2. Oli eilen vähän hauskaa, tänään vähän hauskempaa. - Boys, boys boys. Ja viina haisee miehestä ainakin kilometiren säteelle.

3. Omistan yhden vaatteen, se on nää pieruverkkarit. Ja lisäksi omistan asenteen, joka on I`m sexy and I know it  - Pliiiiis, tiiän että ulkonäkö ei oo se tärkein juttu, mutta eikö sitä vois ees vähän satsata niin, että voitais santsata uuestaan näit treffei?

4. Mua vähän jännittääääää. - Mikä yllätys, en osannutkaan päätellä asiaa sun tärisevistä käsistä ja punaisista poskista. Ja ainii sun jutuista, jotka olivat luokkaa lentävät dinosaurukset.

5. Saisiko kauniille neidille tarjota kylmän kaunistavan kahvin? - Kiitos kaunis miekkonen, mutta kauniisti sanottuna tai oikeastaan vähemmän kauniisti sanottuna, painu sinne, mistä lipeäkalatehtaalta tulitkin.

6. Mennäänkö meille vai teille vai mun yhen jätkäkaverin luo? - ....

7. Oot paremman näkönen ku kuvissa... - Ai mitä?!? Oliks mun kuvat huonoi vai???

8. Oisko sulla peiliä nii voisin kammata hiukset? (Kerro kerro kuvastin ken on maassa pinnallisin?) - Jos mies pynttäytyy naista enemmän, nii tiedät kyllä...

9. Onks toi laukku aito merkkilaukku? - Money, money, money. Must be funny. In the rich man's world. Abbakin sen tietää, mutta sori honey mun feikkilaukuilla et tuu rikastuun.

10. Mitä sun vanhemmat tekee työkseen? Oliks sun porukoilla kissaa tai koiraa? - Niin oliks sä treffeillä mun vai mun porukoiden kanssa?

11. Minä sitä minä tätä minä minä minä minä - Vie kärsivällisyyskynnykseni äärirajoille ja lisäksi Jare sitä Jare tätä on jo suosioltaan laskukiidossa.

12. Paskanpuhujat. Se on niin paska tyyppi ja tää laiffi on paskaa. Mulla on paska työ ja oli tosi paska päivä ja paskoja asiakkaita. - To be honest haistelisin mieluummin lehmän paskaa tai jauhaisin pastaa kuin kuuntelisin miestä, jolla olis jaettavanaan vaan paskaa.

13. Oot ensimmäinen tyyppi jonka kanssa käyn elämäni ensimmäisillä treffeillä. Mulla on vessahätä (kolmatta kertaa puolen tunnin sisällä). Mä oon sisustanu huoneeni legotapeteilla ja poikien kans tykätää pelata vähän änärii. - ...

14. Mulla on iso Rolexin rannekello ja jättikylpyamme kotona. Timantit on ikuisia. Olisitko mun ikuinen timanttini kunnes löydän uuden hiottavan? - ...

15. Mies: Oliks sun nimi Maria vai Liisa?
      Minä: Maria-Liisa
      Mies: Niin mä aattelinki. Mehän tavattiinki sillon firman pikkujouluissa, vaikka mul oli vaimo.
      Minä: Niin mun nimeni oli IIIIINA. Ja nää on meiän ekat treffit.
      - Ja seuraavaksi kiusallinen hiljaisuus ja nopea päätös treffeille..

16. Mun mamma olla Italiasta ja minä asua hänen luona. Minä rakastaa äitiä ja pitsa yli kaikkea.
Asua täällä vielä pari viikkoa ja sitten lähden mammani luo, jota minulla olla jo kova ikävä. - Tuleeko tuleva muikkelisikin asustaan mamman kotosalla?

17. Montako lasta haluat? Millaiset häät? - Sen näkee sit ku sopiva elämänkumppari löytyy, mutta obviously herra hätähousu ei kuulu kategoriaan tulevat elämänkumpparit.

18. Mun exä oli niii hyvä leipoo! Oi ja sun hiuksetki on ihan niinku mun exällä!!- Taylor Swiftkilläkin on a long list of ex-lovers, jotka kertoo hänen olevan insane, mutta jotenkin must tuntuu, että se blank space -vaihe vielä tästä miekkosesta puuttuu.

19. I know you want me you know I want cha... uno dos tres quatro - Kuules jäbä, liekki on sammunut ennen kuin se ehti edes palaa roihuten.

20. Vittu ku vittu oli jätkien kanssa vitun hauska ilta. Vittu vedin sellaset kännit että vittu. - No multa ei ainakaan irtoa vittua.

21. Somettaja Samuli: Instaa, snäppii tai facee? Lisätäänkö kaikkii? - Somesomesomesome ei ole mun mielest niin awesome ku luulet.

22. Oot mun neljännessadannestuhannes mätsini ja sadannes treffinaiseni Tinderist. Kippis sille! - Niinkö? No et varmaan näin lyhyil treffeil oo kuitenkaan aiemmin käynyt?

23. Meillä täällä koulumme elitistikerhossa on tapana juoda vain chileläiseltä ruusupensaikko biisoninkylventä alueelta tulevaa aistillisen pehmeää ja harmonisen makeaa punaviiniä. - Kivat sulle, Minä joisin mieluiten muumilimpsaa. Vadelmanmakuista sellaista.

24. Ikä? Osoite? Kotipaikkakunta? Opiskelut? Työpaikka? Harrastukset? Vahvuudet, heikkoudet? - Ei enää työhaastatteluja, plzzz!!!

5 kommenttia:

  1. 25. Hey, I wanna take you to the terryfold dance, wanna come with me? You can grab my holdy folds, squeeze 'em tight, you son of a bitch!

    26. Menempä tästä tupakallÄÄÄÄÄÄÄÖRGHKÖHKÖH

    27. Huumorintaju: https://youtu.be/CiSB0yH24-g?t=40s

    28. Mikä vika näissä mun verkkareissa muka on?

    29. Suuruudenhullut päiväunelmat/haaveet

    30. Kaikenlainen näpertäminen, joomätajuanetreagoitfyysisestikaikkeenmahdolliseenkoskaherkkyysääyääyöääöäöäää

    Juuri kun en rastittanut ensimmäistäkään kohtaa ja luulin olevani ihan okei äijä/jäbä/PTERANODON. :(

    p.s. tuu takas, misery lurrrrrrves company. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha :D Kiitos hauskasta ja kannustavasta kommentista! :) Tulen takas kirjotteleen heti kunhan kerkeän - viime aikoina ollut hieman kiirettä koulurintamalla miesrintaman sijaan :D

      Poista
    2. Voisitko muuten näin naisena kertoa mulle, että miten naisia pitäisi oikein jututtaa? Kerro vaikka omat suosikkitapas :)

      Naisilta kun ei suju oikein millään nää sosiaaliset interaktiot mun kanssa, vaikka noi muutamat pudotetut kilot tässä syksyn aikana on helpottanu jonkin verran sitä niiden kiinnostumistumista (hä? :D)

      Olis nyt edes asiat tällä tavalla:

      https://www.youtube.com/watch?v=5mB6R6pJs3A

      xddd

      -Pterosaurus, ei ne ollukaan dinosauruksia / lentäviä dinosauruksia :(

      Poista
    3. P.S.

      -Hämärä vastausaikataulu, check
      -Hämärä vastausaika, check

      Poista
    4. Ja niin joo, tolla videolla kerrotaan Mammoth Cavesta, Kentuckysta löytyneestä dinosauruksen pökäleestä, lupaan etten muistanu tota :D:D:D:,dnbrff okei, nyt oli vika viesti xd

      Poista