14. tammikuuta 2017

Fat-Free Man?

Joinakin päivinä sinkun tuotekriittisyys voi yllättää. Supermarkettiin mennessä valinnanvaikeus iskee. Tuotteita on niin paljon, että välillä tuntuu (ainakin itsestäni), että tuotteen kuvaus on ratkaiseva. Tinderinkään valikoimassa nuo vastakkaisen sukupuolen edustajat eivät näyttäisi olevan vähenemään päin, joten hyvän ja selkeän kuvan lisäksi ratkaisevaksi valintatekijäksi näyttäisi muodostuvan asiallinen, pätevä ja naisten sukat pyörimään saava tuote-esittely. Ja tuotekuvauksilla mä siis meinaan niitä kuvan alle tulevia sepostuksia, joissa voi kertoa itsestään... Tai mikseipä omasta kumminkaiman koirasta tai vaikkapa ihan vaan kaikki sosiaalisten medioidensa osoitteet (uusien seuraajien toivossa :D)

Alle mä poimin sattumanvaraisesti pari ekaa vastaantullutta Tinderkuvausta, joista kaikki olivat mielestäni hieman (okei ei ees ihan hieman) tylsähköjä...

1) Paikkakunta x/Paikkakunta x - Okei siis, mitä järkeä laittaa kuvaukseen paikkakuntia? Ook sä sielt kotosin, ootko menos sinne, vai haluisik sä asuu siel? Nää on tosi yleisii ja rehellisesti sanottuna eikö se ole yks ja sama, missä oot, kunhan sä nyt oot just siel mis mäki ;)

2) Matti, 21 - Ei kuvausta, okei tää ei kerro mitään, joten kutsuu tutustumaan ja painamaan sitä ihanan vihreää sydäntä... (tai sitten ei)

3) Paikkakunta x/Paikkakunta x! - Mitä taasko?!?

4)Liiketalouden tradenomi. Rakkautena reissaaminen ja kuntosali - Okei no hyvä, et rakastat reissaamista ja kuntosalia, mutta entä sit minä??? Hello, it`s me, can you hear me? Ja pliis opinnot ja vapaa-aika miksaus ei oo koskaan toiminu, eikä nytkään (ainakaan mun kohal...)

6) Arkkitehtiopiskelija - Hmm, voisiks sä sit rakentaa talonkin meille?

7) Kuva pitsasta - Ainakin me oltais samalla aaltopituudella, ku täs ois jo yks puheenaihe. Jes pitsamiehelle mätsi!!!

8) Hmm Patrik Laineen kuva??? Ja nimikin täsmää...Okei, mä nyt en ihan usko et hän tääl Tinderöi...

9) Snäp: tosicooljäbä Ig: tosicooljäbä - Please! Snäppää itsesi ulos mun Tinderistä ja hanki seuraajasi muualta...

10) 195 cm 93 kg - Kaupassakin etsin usein niitä rasvattomia vaihtoehtoja, mutta Tinderistä en oo ekana ettimäs rasvatonta miestä. Ja ekoil treffeil sä varmaan ensiks utelet mun painoindeksin, eiks joooo?

11) Oon tosi kiva - Jos sanot olevasi kiva, niin todennäköisyydet siihen, että oisit OIKEASTI kiva laskevat heti... (ainakin Iinan päässä)

12) Jaahas. Jaa silviissii - Ja en osaa kattoo et silmiisi... Biisit on aina hyvii! Love it! Mutta Juha88:n kanssa en haluis treffeille :(

13) Tämä profiili on täällä koska olen menossa viikoksi Lontooseen eikä huvita mennä yksin Ig: tosicooljäbä. Mikäli viikon loma lentojen hinnalla kiinnostaa niin kysy ja kerran lisää - Ekaks kiljoitusvilheet palikymppisellä jäbällä on vähhän turn off, koska kuullostaa niinku tää ois joko kiljoitettu puolihuolimamattomasti nopean seurran kaipuussa tai usemman kupposen rommia jälkeen. Ja se, että nainen tietää jo heti alkuun olevansa seuraa paremman puutteessa onkin se paras lähtökohta deittaamiselle...

14) Rento ja rehellinen sosiaali ja terveysalalla työskentelevä mies. Lähellä sydäntä läheiset, koirat ja tatuoinnit. - Hmm... jos sun pitää erikseen kertoa olevasi rento ja rehellinen, niin for real, kuinka rehellinen sä sit oikeesti oot? Ja koirat ja tatuoinnit samassa lauseessa luovat varsin meilenkiintoisen vastakkainasettelun keskenään...

15) Sun tuleva hammaslääkäri - Hmm, ihanaa paikkaatko sit mun kaikki reikänikin? Mä hukun tähän romanttisuuteen!

16) Ask me - Mitä mun pitäis kysyä sulta? Ai että onks sul kuppa vai klamydia?

Ja sit viel näin lopuksi myönnettäkööt: Mikään ei rehellisesti sanottuna oo musta ärsyttävämpää, kuin ne Tinderin lyhenteet tyyliin GT, IG, SNAP, NHL -En vaan jaksa sitä googlauksen määrää, mitä ne teettää! Mulla ei ollu hajuakaan, mitä GT meinasi ennen ku googlasin...


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti